Wednesday, October 15, 2008

reeegn!

Gash! Idag vaknade jag alldeles för sent. Kan det vara för att jag somnade vd 4? inte ok.

När jag gick upp vare direkt till nani iaf (i min hastighet då alltså..) och äta rosa pancakes! Sen bar det av in till stan, sökte jobb hos den läskiga mannen haha! Och sist men inte minst hamnade vi på vagnen till twisted DA där det satt en kille som hade djupa diskussioner med sig själv! Vi kom fram till att han va schizofren och trodde att han pratade med någon i fönstret framför sej. Han satt liksom o skrattade och nickade o ba "aah, mm aah" freeaky

Som vanligt blev jag himla sugen på att dansaaaa och inte ok att jag typ aldrig kommer få göra det igen!?!? Ville med flirta med publiken på ninas dans juu! :D

Sen sov vi gott på bussen hem och nu ska jag duschaa sen sova! Fick min Gossip Girl the Prequel idag med vihoo, massa läsa! Imorgon är det maatch, och kuponger (av flera slag) för hela slanten mahaha..

Min syster har skapat en "love love loove" spelningslista och tyvärr älskar jag massa av låtarna och blir ledsen ist för glad haha..

Laaater
Jackie

No comments: