Thursday, October 30, 2008

Oh la laa..

Mmm har precis kollat klart This Christmas. Åh blev på himla julmys humör! I usa, helst..

men himla mysigt när alla belysningar o grejer kommer upp här med :D Skyltfönstrena i NK som luktar pepparkaka ^^. JAG blev iaf HIMLA glad när jag insåg att jag glömt att inte bara Chris Brown är med i filmen..utan också Colombus Short!! OCH Newnew från ATL hihi! Fuusk vill också va med o hänga!

Anywhoo. Blev sugen på en sötis så nu kollar jag på ATL igen :D men ska inte se hela, phuuh. Sova exakt snart :)

"Why is it, that after every sentence you call me shorty? Yo shaawty! Shaawty.. I'm taller than you!??"
.
So, halloween exakt snart! fest fest fest. hype hype hype. Himla niiice att alla ska dit med :D och ska klä ut sig! Exaaakt sånt vi gillar :D uh, kanske skulle fixat klääder oså lite tidigare, så jag kunde slutat äta FÖRRA MÅNADEN lr nåt aahah. Imorgon ska vi iaf fixa det sistaa, göra en sammanställning framför spegeln ;D ooch.. hypa!
Har även godkänt min Everest-jacka för bruk nu! Freeeakin cold ute ju! Chock varning i tidningarna osånt om kylan hihi, mysigt ju :)
Ska sova exkat nuu.. har lite ont med faktiskt :S is it healing?
.
.
Laater
Jackie

No comments: