Sunday, October 12, 2008

Some people sleep easy..

..some people don't.
Some people make it better, some make it worse.

OK, dagen vi alla hypat för har kommit och gått. Det va en mkt luuulig förfest?/göra oss iordning hos eve haha. Me and her, klaart det va naas! Och på tåget fortsatte vi med musiik ostressat och blev joinade av Jaz! Väl framme på klubben..var vi först! Mmhm haha. Sen fylldes stället med ladies after ladies och när killarna började anlända blev det spännande :P

Jag Eve o Jaz va för hype och hade vår egna lilla grej på gång haha ehm ehm!! Och kvällen slutade därefter?! När E poff försvann ;D..hypeade jag o jaz even more tror jag aallt och ajaj haha. Ska inte säga något mer nu för jag ORKAR INTE. lul helt otroligt.

..och kasta aldrig ostressat saker på mej igen lilla duuu!

Aaanyway.. Det slutade med att jag o jaz somnade i varsin soffa i Lövgärdet haha, av alla ställen? Och intee va vi sociala heller haha, snarki snarki!! plus att jag fick ett litet samtal av David, ge han va han tål! sånt uppskattas! :)

Lisa hade iaf himla kuul o hon va JÄTTE fin hihi! längtar efter bildeer and so on!


Laater
Jackie

No comments: