Friday, October 24, 2008

T.I oh my

Ska aldrig mer vara så efter med att se en film!! (uppskattar snabbt INTE att HPTR är framskjuten till Juni 09!)
"you can have whatever you like"
Vet inte ens hur jag kom på det nu,
men insåg helt plötsligt att jag aldrige sett ATL.
OCH NU HAR JAG SETT DEN OCH SKA ALLTID KOLLA PÅ DEN VARJE DAG!

T.I Oh My

Så såklart blev jag sugen på att åka rullskridskor! MEN om ni frågar eve sa jag faktiskt tidigare idag att jag va sugen på deeet mhm! Men aah T.I my man hihi, i die! Som sagt, måste finna några cuuties av den sorten exakt nu.


Nani va här föruut. Vi kollade massa olika tv och åt massa popcorn så vi blev illamående mmh! Försökte planera lite för imon, men går ju aldrig såhär i förväg aahah. Ska iaf försöka lista ut vad jag ska ha på mej innan jag somnar! On the other hand, jag måste bestämma helaa min outfit..vill ha jeans! faktiskt.. och söta örhängen :) maybe one of my new ones? sparkle sparkle

bebisrumpa


Nuu ska jag vänta på mina låtaar, sen sova! "Pleasure turns in to pain"


Laater
Jackie

No comments: