Saturday, October 4, 2008

freak this.

Fett osugen på att blogga, som jag känt den senaste tiden. Vill liksom inte prata med folk om något. Folk bryr sig för mycket som vaaanligt ("oj va hemskt"..)

Minifira Lisa häromdagen va underbaart! Vi hade JÄTTE KUL i lägenheten med vin, chips och tv haha!! "Snarki snarki, jag är en tonåring, jag vill sova till klockan 3 mamma" hahaha we die.

Igår va det Idas Bye bye middag @ Viktoria, 10 pers mmhm och massa vitlöksbröd i min vici eve o jaz hörna hahaha. Sen begav vi 4 plus emma, oss till Inferno och va FÖRST (schh don't tell..) men vi hade himla kul med Associations-leken hahaha.. Sen blev det fullt som vanligt och musiken va heeaven och vi dansade för fullt :) Go ladies!..

..men för tillfället känner jag bara Hmm. och inget? står still, orkar inte ens tänka. Palla allt, vill ställa mej o skrika samtidigt som jag känner typ ok fine.
Vill åka iväg så heemskt himla mycket. Vill ha USA resan nu nu nuuu.

12 Stones - Lie to me
den du..
Later
Jackie

No comments: