Monday, October 6, 2008

Lucky.

Jaa då har man läst ut den 5e it girl boken LUCKY. hihi.. himla spännande måste jag säga! Och 6an har inte kommit ut än buuh, men såfort den gör det är den miiin. Beställde the Gossip Girl Prequel häromdagen med så det ska bli mmumsigt! Får försöka mig på Gossip Girl - the Carlyles, igen sålänge :D
..massa läsa mmh!

yah. Imorse va det aaalldeles för tidigt för mej att gå upp, uuh, kl7! Men efter att ha konstaterat ett o annat lyckades jag ändå tillslut och gick tillomed jätte tidigt till bussen :S På engelskan hade vi Nationellt "förprov" typ, reading..sleeping, skulle jag vilja kalla det. Jag o Eve va hemma back in Gråbo kl 10 igen HAHA, mvg vihoo!

Har kollat alla sångerna i Mamma Mia och nu lyssnar jag på soundtracket, mmh vill resa till värmen o sjunga på en strand hahah! Lr jobba :( "på tal om" ..

Sen är det biomys for suure med Nani & Chäälls för han är i farten igen och det vill vi icke missa :)
..Snaaaps!

Guru Josh Project - Infinity
Mm we like, konstigt nog.
Later
Jackie

No comments: