Monday, October 13, 2008

hjärtattack.

Här kommer lite ( de ända :P) bilder från lisas feest typ.. kommer nog trilla fram lite fler här o där in the future med..




Idaag vaknade jag av att det ringdee och nu ska jag jobba i helgen.. say no more. Sen gick jag o eve ut o gick i en timme, i soleen! Öron och hals frös ihjäl men nu är vi nästan på g igen iaf såå it's a start!

Ska åka till stan snaart, softaa hos Beccs. Bort från the sunshine state Gråbo och tänka på annat. Vet exakt vad jag kommer tänka på dock men hey haha..

Linda taggade mej i en video från Cabarén med på face. HAHA inte ok, helt förvirrad va jag uh. Schlager är inte min grej, men det har jag ju aldrig sagt heller så! :D


Dags att klippa o klistra, sen ätaa innan jag svimmar.. och åker in till stan o äter.. igen! ostressat


Lateer
Jackie

No comments: