Thursday, October 23, 2008

Mmh kaminvärme!

OK.

Igår va jag på en mkt spännande företagarträff med pappa, i stenkullen! Mucho intressant att stå o lyssna på alla egenföretagare huhu. Plus att jag fick se lite av Transformers (Shia!) på den största projektorn i ever seen, såå det gillade vi mmhm!

Efter det åkte jag till Jonas med eve, och tittade in på hans lägenhet på Heden! We like, myspys! Han tyckte vi va jobbiga, nerd. Men det visste vi att vi inte va sååå.. mahaha, WHATEVER!! Han älskar oss ändå.

Så idag vare upp till skolan, få HIMLA bra ord sagda till oss, åka heem, fixa kaminen! Så nu sitter jag här i värmen mmh. Påminn mig själv om att kolla på Las Vegas season 3 episode 1, igen, början! just becaaause..

Snart kommer nanii, och vi ska dö i min soffa i guess! med massa myyymms ^^. Min förkyldning är nästan borta, vihoo! Ska hålla mej varm alltid, syynd att det är fredag imon :/
men VIHO det är fredag imon! Maatch och Infernoo, för emma ska till USA! fuskiluur. Ska bli exakt kul o hype och spännande :)


Laater
Jackie

No comments: