Sunday, October 26, 2008

Ååå, som i ångest.

Idag är jag verkligen bara hemma! Men jag kom på att söndagar e ju faktiskt till för det? Sen hade det ju hjälpt om jag hade något att syssla med resten av dagarna..annars försvinner liksom hela effekten med söndag!

Iaf.. jag har fixat tvätten, lagat mat, sökt några jobb, fixat o trixat hemma i allmänhet! Så lite effektivitet har jag idag trots allt.

Igår låg jag i min soffa nästan exakt hela dagen, och åt massa mat uh. Har lyssnat massa T.I de senaste dagarna och så som han ser ut och låter, lär det hålla i några dagar till!

anyway, orkar inte tänka på massa grejer idag. Det är nog därför jag håller igång.

Senaste
1. Kompisar du träffade: Evenanii
2.Personen du pratatade med: Pappa
3. Du fick SMS av: Jacob
4. Du kramade: Abou
5. Kläder: mjukisställ!
6. Bättre än igår: illamåendet

Imorgon
7. Är det: Måndaag
8. Planer: Doktorn!
9. Händer imorgon: ingen skola iaf!..

Favorit
10. Nummer: 2, 13
11. Färg: Black
12. Årstid: varmaa sommaren!
13. Saknar du någon? Yao.
14. Humör för tillfället? Seg
15. Det första du gjorde i morse? lyssnade musiik på mobilen
16. Vad åt du sist? en tomat
17. Vad irriterar du dig på? att jag inte har något jobb!!
18. Tror du på distansförållanden? Nej..
19. Vem tänker du på just nu? T.I haha!
20. Tror du att personen tänker på dig med? chansen är inte så stor nej.
21. Vart reste du sist? USA
22. Vad gjorde du igår kväll? Levde på min soffa
23. Liknar du din mamma eller pappa? Nån blandning
24. Ler du ofta? aall the freakin time! :D
25. Välj en (kärlek, skönhet, kreativitet)? Käärlek
26. Önskar du dig något när du ser en fallande stjärna? Oh yes
27. I vems säng sov du i igår natt? Min min min min
28. Vilken färg har din tröja? har ingen tröja på mej, men ett vitt linne xD

Sorg
29. Har du någonsin gråtit tills tårana tagit slut? Yes, nu har jag inga kvar! (haa ha)
30. Har du någonsin gråtit dig till sömns? Mmhm
31. Gråter du när du skadar dig? Oftast, im a cry baby

Lycka
32. Är du en glad person? I hope so
33. Vad gör dig glad? Beror påå..
34. Önskar du att du var lyckligare? Just nu, JA!
35. Är lycka överskattat? eh nej!
36. Kan musik göra dig glad? Aalltid

Kärlek
37. Har någon annan än din familj sagt "jag älskar dig"? jahdåå! :)
38. Har du någonsin sagt "jag älskar dig" och menat det? Yaah!
39. Har du en flick/pojkvän? Nejj, då hade jag icke suttit här nu.
40. Är du nöjd med det? uh uuh..

Hat
41. Vem hatar du verkligen? Ojoj, lägger inte ner så mkt energi på sånt
42. Har du någonsin gjort en hat-lista? När jag va liten kanske :P
43. Är du en mobbare? Neej lägger inte ner energi på sånt helleeer
44. Har du varit så arg på någon så du börjat gråta? Yes probably!
45. Har du blivit sviken någon gång? "någon gång" pff..

Skolan
46. Gillar du skolan? On the good days yes!
47. Favoritämne? Engelska, Gympa, Syslöjd, Musik!
48. Värsta ämne? UH religion!!
49. Har du spytt i skolan nån gång? i 2an(inte gymnasiet) spydde jag mitt i klassrummet!
50. Är skolmaten god? Ja, speciellt pyttipanna MH!


..och jag längtar tillbaka till sommaren 08

Laater

Jackie

No comments: