Tuesday, October 14, 2008

Hemma hemmaa

Jadåå idag har man blivit uppdaterad!

Vaknade och kollade alla mina kära serier, mm Heroes mmh Gossip mmh the Hills ^^. Sen kom det en mystisk man och parkerade utanför huset och gick runt..då tänkte jag att han skulle fixa inför bygget, fine! Sen satt han himla länge o bara satt.. HALLÅ!? knacka kanske? misstänker han intee visste att jag va hemma för sen somnade han typ lr nåt.. uh, gör aldrig det i din bil på INTE din tomt haha! Jag blev lite lugnare när jag såg att det stod Lerums Energi på bilen, men kom på att om man är en galen mördare bryr man sig nog inte om vad det står på bilen man SNOR. Mamma sa att jag skulle gå ut o fråga vem han va! "Och bli skjuten? Hells no i dooont think so) (hej min fantasiii)..

Iaf.. sen skulle jag o eve gå ut o gåå igen, ska bli vår dagliga rutin nu mmhm. Men vi kom inte så långt förens vi fann oss själva inne i johannas rum och det hade gått typ 2h hahaha.. Värst va mycket vi hade att prata om :) mysigt mysigt. Sen gick vi iofs hela rundan ändå och nu är jag hemma trööött.. ska PLUGGA, faktiskt, och leta lite mer jobb! Klockan är redan mycket ju gash :P

Good news, eve ska joiina i helgen och det blir mat mat mitt i stan, coolt.

Nåt mer? nee.. flingor och filmjölk är MUMMA.


Laater yo
Jackie

1 comment:

Anonymous said...

haha JA!! det är bra, jag behöver lite trogna läsare. sara och dom är helt otrogna mot den! jag läser din och evelinas med nu :D