Friday, October 17, 2008

work it!

Ååh, himla trött är jag nu.
Ååh, jag vill sova exakt nu.
Ååh, jag vill inte gå upp tidigt imon igen.


Idag, har varit en mycket festligt dag haha.. Gick upp himla tidigt! First day at work, av 3 dagar :P Jag o Eve hypade exakt hela dagen och blev himla poppis med våra kuponger vart vi än stod (tjockis gbg!) Vi fick underhållning av guitarrer så det kändes som om vi va på spansk semester. Vi fick uppleva göteborgs skummaste, roligaste, mest stressade, gladaste, allmänt ?.. personer haha yay.

Det ända minus va när vi stod ute på bron och det började regan..hello! Tog en stund innan vi kopplade att vi kunde gå in :P men hey, är man trött så är man!

Efter deet vare dags för match! Vihoo. Och som vanligt är det lika mysigt och kramigt i hallen så man blir riktig glad :) yees låter som jag e mobbad men hey, har man söta vänner som e mysiga så har man!

Och nu är jag hemmaa.. mår inte illa längre (tack energidryck+godis hela dagen) och ska sova exakt snart uh!

Laater
Jackie

No comments: