Thursday, October 9, 2008

And I'm Here Now..

Hemmaa, trött! Men ändå sitter jag här, haha..

Men ska faktiskt inte upp så tidigt imon. Först skola, prov prov, sen kalasa hos Eve, sen platta håret hos Lisa!(Hennes, not mine) för jag e så HIMLA duktig haha ;D

Idag hare varit mys mys mys. Gothia premiär match mot Södertälje, lost the game men hey dom vann våra hjärtan (HAHA säg aldrig så igen).

..men ändå skakade jag hela matchen, och dog.
.
Men åh va mysigt att träffa folk, massa kramar och massa joooy haha. Back in place, som sagt.. Yenka fick min o Eves Bday gift med, han har lovat premiär lördag, private show må tro?! ;) (FEST FEST LÖRDAG LÖRDAG)
...Har dock haft ont on the side of my body hela dagen typ, ska uppdatera the nurse på fredag! bums!
.
Kollade Greek nyss. Jätte mysigt Prom avsnitt, åh! Och nu kollar jag Never Back Down. OCH med detta vill jag få sagt? Give me here, please.
.
.
Laater
Jackie

No comments: