Friday, October 17, 2008

stay with me..

..ne jag ångra mig, stick haha!
Blandade känslor exakt som vanligt jao.

Vaknade imorse och va fett arg, haha! Ville somna om o skrika OFFER. Vem sa att det va OK att drömma det jag drömde haa? palla neeej! Åååh katastrof. Är så himla glad att det är fredag och att jag är hemma.

När jag äntligen kom upp ur sängen insåg jag dock att jag inte va trött! Plus i kanten. Stressade till bussen, mötte en lika arg eve som oxå hade drömt, men vi fick iaf skjuts in till stan så vi kom i tid :) (fast vi kom försent).. Idag va minst lika spännande som igår, fast inte lika hype. Men herree va folk tycker om BK? tydligen.. Sansa er göteborgs befolkning. Man möter verkligen allaaa sorters människor haha. Idag va jag lite extra glad iaf för vi träffade väldigt många som vi kändee! Inklusive: JAZ (kommer dit speciellt för oss så hon får stå först!) Michelle GRATTIS i efterskott hihi. Linnsan träffade vii, och hon drog till sig massa skummisar som vaaanligt ;D. Dani från mitt gamla El-giganten som jobbar kvar eenbart för att jag ska börja igen!, och sist men inte minst Yenka och Jonathan som va inne på Kicks ehm ehm i say no more! ^^ och massa andra filurer med hihi..
miickit festligt.

En läskig grej vi märkt och vart med om dessa dagar är golven inne behiiind på BK you know!? uuh som att åka skridskor, blää! Tur att vi bara är där för att reepresent på utsidan!!




Nu är jag hemma ensaaam, mmh. Ska laga mat snart! Köpa något kanske? Kolla på 300 för den blev jag mega sugen på att se! Men måste fortfarande somna tidigt för att imorgon är sistaa jobbdagen ååh. Och hela dagen har jag haft sån ångest för #1 MITT HÅR som vanligt, som inte finns :( Hade kunnat ha hur långt hår som helst nu buh, i min vanliga hårfääärg!! #2 MINA PENGAR som inte excisterar..det hjälper verkligen inte att jobba när jag ändå får lön om hundra år xD skruuuutt. Är så himla glad att det är fredag och att jag är hemma!

MEN som jag o eve bestämde idag, så ska jag icke klaga.. föör what's the freakin point with that? ingen nej precis :) såå MMH underbara tider är det nu, guu allt är så skönt och livet är GREJJT! :P Är så himla glad att det är fredag och att jag är hemma!

Våran stockholms-snygging infann sig inte idag :( han är lost för alltid evelina!

men ok! Ha det då :P ska lägga mej med mina mjukisar i soffan exakt efter jag har lagat maat. Alla andra får ha himlaaa kul ute o hemma o allt vad som sker! och alla som.. är resten.. är..

Lateer anyway
Jackie

1 comment:

Evelina said...

vi hittar snyggingen på fredag!!!!!