Tuesday, October 21, 2008

sjuklighet.

Eh, alla som uppskattar förkyldningar räcker upp en hand!?
Neej åh, jag vet exakt varför jag är det med.. Men har gottat mig hemma (om det nu varit så gott) heela dagen och hoppas på att vakna frisk o kry imorgon! :P

Sååå skolan imorse va segare än segast, jag somnade verkligen på lektionen. Precis som back in the days. Men lyckades iaf pricka in några rätt på glosförhöret jag inte visste att vi hade! haha success.


När jag kom hem sen va det soffan som gällde, men fy va läskigt det va för jag somnade och drömde some creepy stuff haha! Och när jag hela tiden vaknade visste jag inte om jag fortfarande drömde lr om det va på riktigt.. fy. Så jag ska gå och ta igen den sömn tiden nu nu nuuu mahaha.. och hela förmiddagen imorgon, espankii.

Lateer
Jackie

No comments: