Wednesday, October 8, 2008

Down in history..

ÅH freakin lycka. Igår när jag satt i Vics soffa kom jag o tänka på en film jag aaalltid kollade på när jag va liten och ÄLSKADE!! Har inte sett den på flera år och nu kollar jag på den igen hihi.. In my next life I want to be a toon! Filmen?

Who Framed Roger Rabbit?
.
Såg att den är från 1988, helt längesen men hmm himla bra år ändå! :D
Nu är jag up to date med Heroes också, ska se det nya 90210 alldeles om en sekund och sen Greek.
.Need a life anyone?
.
Ikväll är det back to business. Exakt ett år sen då ungefär.. Nu är det dags för season 2 haha. Detta betyder att hösten verkligen är här och det är dags för massa nytt spännande, i the good old gang. Vad kommer ske? Nytt folk? Nytt drama? Who stays who goes?
..Gash vi lever i en serie hahaha.. Lisa! Dags o skriva manus snart lr!? Vi hade blivit famous.
.
**
Igår va jag inne i stan heela dagen, först fika med Vici på Franks. Sen vandra omkring med Jaz, softa hit o dit. Sist men inte minst hängde jag med Vics, vi dog i hennes soffa :P
.Jag hann tillomed leta jobb emellanåt hihi. Fingers crossed.
.
Match ikväll yaay!!
.
Later,
Jackie

No comments: