Tuesday, October 14, 2008

fine, whatever..

Idaag har jag hängt med Eve o Becca, och regnet.
Vi började inne i stan, med sushi! Himla gott idag faktiiiskt..så gott så att vi mådde illa resten av kvällen! (hade inget att göra med chokladen, chipsen, stjärnorna, fantan senare hos becca). Yah, och sen åkte vi till beccas kompis Putte, och våldsgästade honom lite!

Efter att ha hängt väldigt länge inne på hemköp, hade EVELINA, finaly bestämt sig och vi gick hem till Becca och dog.. Jag somnade iaf lite då o då i soffan haha..mystiskt. Vi hade världspremiär av det berömda programet Färjan med haha! Med den käre bartendern Håkan. Lol, kolla aldrig på det programet igeeen..

Nu är jag hemma och har hängt här ett tag.. kollar The Holiday igen, drömmer och myser mig bort, ja tack. Så jag slipper tänka på annaaaat som gör mej galen. verkligen, galen!

För övrigt frågade min kära mor mig om jag ville åka till TYSKLAND som au pair, och LÄRA MEJ SPRÅKET! gör mej aldrig på så dåligt humör igen..

Och.. nu vill jag skrika och slåss (kanske lipa) som den mogna människa jag är. Så ska sluta skriva.

Later..
Jackie

No comments: