Wednesday, October 29, 2008

Is you happy?

Good question T.I hihi.

Ok. Har några saker on my mind..just nu! Om det hade varit tidigare idag hade det varit dubbelt så mycket! Känner att detta nästan kan vara på gränsen till att bli ett "bok inlägg".. ska försöka hålla mig. Säg till när det blir för långt!

Men ok! #1 Vem? Jag funderar lite då o då på vem som egentligen läser min blogg? Himla trevligt om någon gör det iaf! och..siffran ökar ju med några små nummer varje dag så nåågon där ute råkar hitta hit ibland :D

#2 Vad? Har hängt på arb.förm. idag! Det gick bra, va väll inte så mycket som kunde hända men :P lr förresten så gick det dåligt. Får ingen sjukpenning för att jag inte varit Arbetssökande innan, illa! Men har massa tider o bla blaa så förhoppningsvis fixar jag mitt dreeeam jobb snart. Ehm..

#3 När? Jag kan verkligen inte åka iväg o plugga nu! På ett år! FÖR jag..är inte hel. Så ska fortsätta hänga på sjukan en gång i veckan uhh, seriöst vem har tid med sånt när man är 20? (Jag tydligen..) Sååå ska leta utbildningar här i TRÖLIGA sverige, hahaha.. Stockholm iaf kanske? Kom igen nu jackeee..

#4 Varför? Yaah, bra fråga. Har tänkt på en, person, det senaste.. igen. Och jag undrar dåå vaarför haha? Hello? no! Bye bye. så tycker jag.. iaf ut ur mitt huvud. Fast jag tror faktiskt bara det är för att jag inte har något nytt att tänka på haha! Så det är nog lite överspelat bara, luugnan! Tar gärna en Nate, som vanligt! Speciellt efter dagens avsnitt mmh. Eller en Ethan, efter morgondagens avsnitt! ELLER EN T.I, if the message hasn't come thrue yet!

#5 Hur? Ååh! Mesigaste ååhet hittils. Men ååh hur ska jag göra? Gash.. först torsdag. Seriöst! Är det vanlig panik ångest? Jag vet intee, men nu vill jag icke längre hihi. Och helgen! VIHOO ska fixa ihop nåt smääärr bara, fort! Eve nu har vi snart bråttom haha. Och jag har inga pengar :( spöken huh?

Jajaaa..Vi är trots allt E & J haha, we'll be there, and surprise yah!

"You know what it is!"
.
Det blev ju nästan ingen bok-inlägg!? Go me! Men glömde förmodligen massor, men heey tomorrow is a new day! Och nu är jag trööött, så jag ska nanaa exakt nu! FÖR ÖVRIGT kom min mor hem med pyttipanna idag! SMÄRR! Jag vill förlänga mitt hår bums :(.........aaand this is me, making no sense!
.
.
Laaater
Jackie

No comments: