Sunday, October 26, 2008

Åå som i ångest, del 2!

Åååh..

Nu har jag mer ångest fast för lite andra anledningar?

Har iofs fixat väldigt mkt här hemma idag, som sagt.. men har ätit föör mkt in the process misstänker jag! men som jag sa igåår, så drömmer jag bort det inatt :)

Fick faktiskt rea på min mat från lillan! 30kr ist för 49! ohoo!!

Nuu ska jag duscha..sen sova! Imorgon blire doktorn, bam bam baaam! Ska skriva ner massa frågor så jag inte får black out som vanligt. Vet inte om mamma hinner hem från London? Men hon blundar ju bara ändå :D iiiialla fall hoppas jag på lite reeesultat. Ska fanken flippa nu! PALLA neej? fett onödigt, bajjläkare..

anywhooo. Läste en yttepytte grej nyss, och blev litee påminnd om.. men ska drömma massa mys nu och glömmaaa det så! haaadeet

Laater
Jackie

No comments: