Sunday, June 21, 2009

åh åh, va det e skönt o va... påklädd.

INTE. fast det ska inte va lika naket som i sången dock... meen jag syftar mest på att det är en miljon grader här och man får liksom inte gå klädd hur man vill? Ja vi är far away from home, det visste vi ju redan dock, men det slår en om och om igen.
Nuuu är vi allihopa (jag eve frida erica tina paula) hos latif..för här bor paulaa o lökar! Så detta blir en escape resort när vårat hus blir för mkt (=inte duger till något). Jag sov med frida i den fluffigaste sängen ever, just what i needed, och nu ska vi allihopa vandra iväg och ta en taxiii till jobbet! Vanligtvis tar dom bussen härifrån men icke sa nicke alldeles för varmt.

Jag ska babbla sen på jobbet tänkte jag, ooooch lägga upp bilder! Lägger som vanligt upp flest bilder på facebook hihi..

dagens so far: F- you Etisalat.
Det håller vi med om. När man väl får ett efterlängtat sms, för att man tror att folk tar sig tid att smsaaa..så är det från skrutt etisalat. (Arabvärldens comviq)

Erica frågade mig häromdagen hur jag pallar lägga ner energi på att leta armband?! För att det är #1 mitt nyårs löfte haha..använda mer armband #2 SNYGGT! hihi. Forever 21 ftw säger jag bara. 2 veckor kvar tills lönen, den första FULLA lönen. Hmm får lite sverige flash backs här ibland, och det var verkligeen inte tanken med det hela.

Breakaway,
Jackie

1 comment:

FRIDA said...

hihihi.
ja jag hatar verkligen etisalat va fan tror dom egentligen? Att dom äger hela arabvärldens nät eller?!
Okej, dom gör....men man får hata dom ändå.

LOVEU-JAQ