Tuesday, June 30, 2009

Chillax.

Åh, idag har varit en bra dag!
Nu på kvällen, efter Arabian Center, har vi allihopa i huset softat hemmaaa. 3 nya tjejer kom idag! Jag vandrar omkring i min nya tröja, endast, och kommer ha på mig den imon med for suuure. Med mina nya söta undies (för det undrade väll alla?) med den fina rosetten där bak!! :D Nice surprise i affären må jag säga! Iaf så vandrade jag eve o sofie iväg o köpte mat förut..måste nog säga att jag aldrig ska köpa mat från vår kära älsklings grill mer #1 för att den äcklige mannen TRYCKTE ner "salladen" som man får med i små påsar med sina SKRUTTNA händer. #2 för att vi kommer bo för långt bort de kommande veckorna:P ..it's as simple as that!

Jag måste sova exakt nu..så får dra alla updates någon annan dag! Cross your fingers att vår käre vän Ahmed hjälper oss asap så allt går som det ska :) Det löser sig steg för steg känner jag. Och det är sköönt för jag har undercover ångest, som går över såfort saker reds ut!! Yes, skriver sjukt oklara meningar nu ser jag.. men som sagt, hinner inte mer nu!

HUR sjukt är det inte att det alltiiid är så att man pratar om en viss grej.. sen efter någon dag lr minuter senare så dyker det upp!!! :O Jag skrev ju igår att det va på tideen att jag skulle se Into the wild viisst? Och idag kommer en av de nya tjejerna, Matilda, med massa filmer.. Vilken film har hon inte då? JO Into the wild!! SÅ nu har jag sett den iiiih. Visste ganska mkt om den redan "wow" :P men såg mest fram emot Kristen Stewart. Sen uppskattar jag Emile Hirsh's ögon, och killar allmänt som är brunaaa och har på sig grönt!! haha..

Gash! Alldeleees för längesen jag skrev om min 54e (fast delad 1a plats egentligen jue) loverboy!! Jag uppskattar min JB kalender på facebook hihi. Blir så glaad när det dyker upp nya bilder! HUR söt är inte Nick Jonas, for real. Nicholas.. fint fint!

Nu sova.
Jackie

No comments: