Saturday, June 27, 2009

Lördagen, är den dagen, i dubai

This is my new boyfriend t-shirt! Me Loves It.
Igår inskaffade jag denna t-shirten från Zara, i Emirates Mall. Föör skönt material.. funderar på att köpa allihopa som fanns? Jag inser mer o mer hur snabbt jag kommer gå tillbaka till min stil jag intog innan jag kom hit, när jag åker härifrån :P Men det e ok.. me likes it. Lite förnyat blir det nog dock :) Och jag har döpt den till min Boyfriend t-shirt för att den ser ut som en t-shirt man snor från sin kille och myser med hela tiden. Cute but casual mmhm. När jag kollade på dom i affären sa Frida "Jag visste det! Det är verkligen Jacqe tröjor!" hihi

Song of the moment: Demi Lovato - Here we go again

Something about you is so addictive.

Ikväll är det Transformers som gäller! AAH, jag kommer dö. Sooom jag har längtat!!! My man Shia ftw v. Bio är det mysigaste som finns, och kan tänka mig att det blir en upplevelse over here ändå. Som det ser ut nu är det Jag Eve Gita och Tina som ska glo på den underbaraaa uppföljaren.

I mina senaste inköpta tidningar har jag tappat andat varje gång jag stött på denna bilden. Nu när jag letade upp den såg jag att det va Doutzen Kroes och en annan lök! HA! (henne har jag träffat, om jag inte nämnt det en miljon gånger..) Så tänkte bara dela med mig av den underbara synen.

Grr.. hahah. Hmm jag är hungrig. Ovanligt? Nej. Ännu en grej jag kommer uppskatta i Sverige. Lovaar att vattenmelonen hemma smakar en miljon gånger bättre än här med! Illa!

Igåår då, lediga lediga! Först hängde vi på Emirates som sagt, alla dubai tjejerna! Det märktes att vi inte varit lediga på länge, och alla vill göra det bästa av de timmarna man faktiskt ska slippa tänka på jobbet. På kvällen sen skilldes vi åt igen, och åkte med Carlo and friends till poolparty #1 och #2 i Mirdif. Just around the corner från oss så att säga! Mkt uppskattat :) Det va väldigt intressanta människor i vårt sällskap den kvällen kan man ju säga.. och det slutade iaf med att vi lekte i poolen i nästan 4timmar? tills solen gick upp. Myyyys. Kim kunde inte tro sina öron när jag började babbla om att det va kallt i luften och att jag frös i poolen, "I DUBAI? Är du knäpp.." hahaha.. Han tyckte för övrigt jag borde åka till NY och skaffa mig en baller.... Doon't know about that!Nu ser vi alla fram emot the Fullmoon party iaf, om några dagar tror jag det va! Iiih, mer beach hang!

Jackie

No comments: