Sunday, June 28, 2009

Make me an angel..

Hmm.. noll koll på datum och dagar just nu känner jag. Tror det alltid blir så automatiskt under sommaren. Eller så är det jag som fattar noll som vanligt.

Preciiiis som jag sa till de andra igår "Frida kan inte veta någon om Transformers!? NO WAY att hon inte hade gått med om hon visste vilka bilar som fanns med i filmen!" och preciiis så vare :D Så nu ska vi se den igen innan vi åker hihi. Älskar att ta med folk på awesome movies!! Jag ska se den en miljon gånger till... minst!

Ikväll ska vi hem o städa, sen blir det tydligen utgång. Jag eve (och förhoppningsvis frida) ska haka på Carlo and friends till Zink :) Förstaa stället vi gick till i Dubai. Det gick ju som det gick, men det blir nog smidigare ikväll! Vi ska ha lika kuul som sist iaf mahaha.

Måste se In to the wild, det är ju ändåå på tiden nu! Kristen Stewart är föör awesome. Emile Hirsch är grym, vet inte varför jag uppskattar honom mest i Alphadog dock :S Anyway.. mys mys. Piano o tralalaa nu tack.

Jackie

No comments: