Sunday, June 28, 2009

Insane.

Åh herrenågon! SOM jag har längtat efter detta. Nu har jag sett den iiiiiiiiiiiiiiiiiiiih! Transformers; Revenge of the fallen. Ett av mina "longing for" detta året, gash. Jag har väntat i 2år jue?! Sen insåg jag med att jag såg första i USA och denna i Dubai då, ballt ändå:) Vart såg du dom? Hoppas VERKLIGEN alla sett dom!
Jag blir så kär på nytt varje gång jag ser Shia LaBeouf, my man. For real.
Jag Eve Tina kutade till Festival City efter jobbet.. och gottade oss med bio bio bio!! Jag skrattadeeee ihjäl mig när vi skulle köpa snaacks, för vi beställde ju allt som fanns! Stackars tjejen trodde jag skrattade åt henne när hon tog fram en KASSE till våra popcorn hahahaha. Det va kul. Salongen va lökigt röd, men dom är ju tydligen döva här så ljudet va litee för högt ibland. Filmen var dock PERFEKT! När man sitter i en salong med oss inser man att ingen i detta landet har någon humor. Hur tråkiiig får man bli? Sen undrade jag o evelina skarpt HUR man kan få plats med så många HOTTIES i en o samma film!? Galet ju - Shia, Megan, den nya vännen, Josh, Tyrese, andra soldaten, ALLA! Lika fina färger, om inte mer, än CSI Miami! Shia är stiligare än stiligast i sin gröna t-shirt och den svarta skjortan på festen aaaaaaaah we die. Ska kolla på den alltid alltid alltid.
Nu måste jag sova. Imorgon måste vi städa för det kommer nya tjejer på natten.. sen måste vi orka jobba. Hmm många måsten! Not for long..tror jag. Ska försöka drömma sött! I min stela säng uuh.
Nighty,
Jackie

No comments: