Tuesday, June 23, 2009

..I'd go back and change everything.

The Bravery - Time won't let me go.

Uppskattar mest när old songs kommer till minnet. och jag älskar låten natta lagt upp på sin blogg, en blandning av Lovestory och Viva la vida! Vill hem till mitt piano nu.. Musik är det ända som finns i mitt huvud för tillfället, ist för..annat! Så på jobbet nu har jag fixat massa låtar till min mp3 och nu ska vi hem o äta massa godiiis. Så ere, bland annat!

Galet sött nytt avsnitt av JONAS finns det uppe med :) Det ska kollas klart inatt! Jag vill till usa, fyi, om jag inte nämnt det tidigare. OCH för allas information så är inte Nadal med i Wimbledon!! Det som jag såg fram emot så himlaaaaaa mycket uuuh.

For nooow,
Jackie

2 comments:

Fridayyyy said...

LOVEU-JAQUE

Frida said...

Je tiens à vous avec mon nouveau, mon beau, mon anges dans mes ailes et voler. Je tiens à vous donner tout l'amour, tout le bonheur et la richesse que vous méritez. Pour gagner une place dans mon coeur en si peu de temps, il est authentique. Que je me souviens, maintenant et à jamais. (L)