Monday, June 15, 2009

and the black keyes never looked so beautiful,

and a perfect rainbow, never looked so dull.


Lalalaa oj va oseriöst på jobbet idag för en viss och en Ms! Meeen det e lugnt för det e mycket många himla timmar kvar :P Igår gick det himla bra ska ni veta! Kanske vare pizzan som gjorde det? Spicy Supreme är good stuff, men allt annat än spicy :P

De senaste dagarna har det varit jag eve o erica ensamma i huset haha. Himla skönt faktiskt, inget illa, men det är biomys och godis maxat! Taken med Liam Neeson och Coach Carter!! DET är vettiga filmer må jag säga.. Ikväll blir det nog mer film.. fast vi måste lägga oss så vi kan gå upp tidigt med! Det går inte riktigt ihop här. Idag skulle jag o eve till Arabian Center o hänga litee innan jobbet. Men nehe då vaknade vi halv 1 typ, och hade filmmys (igen) fram tills vi skulle åka (ensamma) till jobbet haha. But we like it så det e cool.

Det är lite sandstorm här idag! I KNEW IT. Sa ju att det va maxad sand ute.. Och det kommer några riktigt stora sådanna under året, sååå jag hoppas dom varnar oss innan! Och regn! Kommer bli mkt spännande.

Just nu nu nu på jobbet sitter alla och håller för näsan, för männen som städar luktar (uppvärmd gammal hamburgare enligt mig..om man får säga så) illa. Isch. OCH eve bet i sitt äpple förut, så va det ihåligt. Så hon delade det, så va det mega ruttet och det växte massa grejer inuti USCH!!!

Ska babbla mer sen, no worries mahaha..

No comments: