Thursday, June 11, 2009

Spännande indeed!

Uh aldrig kan det vara lagom? Antingen sätter man på ACn på jobbet och förlorar känsleln i fingrarna efter 5min....lr så stänger man av den och så tror man att man sitter utomhus i 50grader ist! Sålänge det inte börjar regna haha (kul).

Idag har vi haft utvecklingssamtal på jobbet, som jaag bestämde att det skulle heta här med. Jag va exakt lika nervös som när man satt i 8an och skulle ha det hahahaha. Meeen det gick braa och har klarat prövtiden här i Dubai! Även om det är nästan en månad kvar :) Bra visst? Såå nu får jag stanna (och eve med!) så länge vi viiill och klarar av jobbeeet. Bräääh!

Mmm köpte nya Elle igår, med Megan Fox på framsidan! Lökigt. Jag hatar att inte ha alla länkar and such från min dator hemma..men nu har jag lagt in favoriter på varenda dator jag besöker mahaha. Go jdvision.blogspot.com emsedge.blogg.se thesartorialist.com fashiontoast.com www.aperfectguide.se/fashionsquad modelinia.com teenvogue.com style.com och fler! Seeen äre viktigt med shout outs till nathaliefrederiksen.blogg.se lindaskrinda.blogspot.com vicifagan.blogg.se nothingslikehome.blogspot.com hihi, där sker det mkt galet :)

1 comment:

Linda Strömberg said...

mitt lilla hjärta! bra att det går bra för er, för ni måste stanna tills agusti när jag & johannapanna kommer till er!!!!!
MEN sen måste du hem i oktober för då ska vi till jonasbrothers!!
Misses <3