Wednesday, June 10, 2009

You might fall off this track sometime..

Jadåå idag går det intee lika bra på jobbet nej haha. Igår fick jag ett pris iaf, kexchoklad! Saknat? Sen åkte jag eve erica o frida med våran chef hem till sin famiiilj och kollade film och åt massaaa (inte mat) godis, and such :) och kollade film! Mycket gott mycket mysigt. Det var fullt hus med en galen hund och en pluttig kattunge!

Jag är himla trött som vanligt, men vi ska tydligen ut o gå sen.. plus att imon är sista dagen innan leeedighet! SÅ på mötet imon skare debateras mkt för förändringar hit o dit oh ja. Annars faller vi ihop i en stor grupp allihopa :P Det blir nog mat o mys innan mötet också, gott gott!

Hääär är mysigaste (lätt lätt) låten från JBs nya skiva! Ååh, myshet. Ska maxa hela kvällen, precis som jag gör nuuu varje raast! Iih. Bilder märker jag att jag har blivit sämst på, härifrån alltså, men kolla på evelinas sålänge haha. Vi tar iaf massaa bilder såklart. No worries!

Jag undrar vad jag ska tatuera in? Och när.. sugen sugen. OCH jag vill till USA asap. Herregud underbara land :) miss u. hahah.. Vill ha en ny tidning också.. köpte Teen Vogue häromdagen, så jag inte tappar bort mig helt!

Sweeeeet,
Jackie

No comments: