Wednesday, June 24, 2009

Stick together.

Uh, sitter på jobbet med major headache! Det har spridit sig genom huset tydligen för eve har det med, och paula hade igår! Jag har nog sovit alldeles för litee, och ätit alldeles för mkt socker..ehm. This madness has to stop, NOW! Stirrar på mina fina Ray Ban bilder jag satt upp vid mitt lilla bord! Färg e himla fint måste jag säga.
För övrigt snurrar mitt huvud av flera andra anledningar också.. och jag vet inte ens vart jag ska börja, så jag skriver inget alls om det haha! Det är skönt med människor som bryr sig runt omkring iaf :)

Nu har vi lyckats sola 2 dagar i rad, i ungefär en halvtimme, och fått massa mer färg mahah! Plus att vi har letat upp internet i huset, så vi är inte helt bortkopplade från allt! Tidningarna fortsätter att ramla in, me like, och här skriver dom om vettiga saker i de billiga tidningarna.. så jag slipper slösa pengar på de dyra. Som jag ändå saknar och vill ha nuu :( men men.

Imorgon ska vi runt o kolla läget lite, med lite svenska affärer, om man säger så! Sjukt skönt att höra lite vettiga personer idag, gash! Skönt att tjejerna på jobbet kommer överens iaf :) v Igår natt satt jag o camade med frida, och hon bara fnittrade, medans jag åt upp en hel skiddles påse :O Kaan vara därför jag inte somnade? Vi ska iaf till Baaula imon förmodligen o mysa allihopa innan vi går under.. We miss each other! På fredag är vi ledigaaa och då blire stranden och massa finaa bilder! Sen maxa utgång misstänker jag eftersom #1 Tina ska hem snart #2 "en annan" kommer tillbaka ehm. Så det ska bli niiice med ledig tid!
Älskar DVF http://inside.dvf.com/collection/cruise_2009/lookbook/ vill ha alla söta klänningar och rosetter nuuu!

Like woah,
Jackie

2 comments:

Frida said...

Nous avons un autre bébé, les baisers et l'amour pour vous! Nous allons sourire sur notre journée de congé demain!

Janiina said...

en annan kommer tillbaka?? vem då ehm? :S