Thursday, June 25, 2009

You can't forget it! At all..

Naaaw, jag vet vad som gör mig på bättre humör :) bland annat..
MALE MODELS! Vihoo heaven on earth! Sitter på jobbet och hjärnan står still, jag uppskattar inte hur lite man kan vara sig själv här, på fashion fronten alltså.. Jo man kan ju, men inte som i resten av världen. Och det visste vi ju redan innan vi kom hit med jaa, men det klarnar som sagt mer o mer ju längre man är här. (Medans DET klarnar så FÖRSVINNER min syn btw.. snart är jag nog blind)

En blogg jag uppskattar väldigt mkt är jdvision.blogspot.com! JD Furguson är fotograaf och är alltid backstage överallt (here we come NY fashion week) och hänger med helt rätt folk. Så där hänger jag nu nu nuuu. En av hans favo male models, och mina med, är Danny Schwarz. I've said it before och nu säger jag det igen! SÖTNOS. Kollar bilder från en fest och #1 är det för härliga färger going on #2 Danny S är sjukt söt hela tiden överallt :)


Hmm.. måste insaffa en egen laptop känner jag over here!

The true words of Frida Hultemaar,
Va fan kom igeen Tina du är i Dubai!
Jackie

2 comments:

Frida said...

hahaha, men va fan Tina R-E-L-A-X!

Hur svårt kan det va?

Nathalie said...

är du i dubai??? =)