Saturday, June 6, 2009

Mohahah.. Stickan säger "Get a life"
I liiike them so whaaat :D

Yes yes yes nu kommer ännu en JB video! Me didn't know så nu längtar jag till imoooon. OCH jag skaa blogga någon dag nu haha, om något annaaaaaaaaaat (kanske). Men idag.. vet vi som hängt ihop, att vi inte riktigt orkar med det hahaha. Nu ska JEEF (jaQ Eve Erica Frida) ska till Festival igen, och äta MAT och kolla lite affäreeer hihi. Igår va vi ute, det va kul :D Bästa kommentaren denna veckan var taxigubben påväg till Arabian Center, "-Where are you girls from? ... Sweden. -Okeeej....but I see one black?" hahahahahahaha OK!?
Oh well.. så smarta är de flesta här (får man säga så?)

Vi har en katt i huset för övrigt. Med ett öga, Fillemon heter den!! Har jag bestämt. Men den ska ut ur huset, har jag också bestämt! Det är våran kära chef som har ett svagt hjärta för svaga djur haha.

Sova exakt hur länge jag vill imon.
Jackie

No comments: