Tuesday, June 30, 2009

Here we go again!

Jaa lycka på flera nivåer!
Först måste jag skriva att jag har någon sorts panikångest idag...över något? Jag har legat i sängen med ett nervöst pirr i magen ända sen jag blev väckt av ericas mobil! Jag drömde något skumt efter första gången den ringde såå det kan nog vara därför. Så nu går jag o väntar på lite besked, och rycker o vrider mig åt varje move någon gör :P

Hääär är Demi Lovatos nya video! Great song.



MEN bäst av allt nuuuuuuuu är att all the Fashion Weeks är igång lr närmar sig! Iiih. Paris hade sin första dag igår? Stockholm drog nog igång samtidigt dåå tror jag. Jag uppskattar detta himla myckeeet och ser fram emot nya (and old favorite) male models från models.com och videos backstage fån jdvision! Can we say Dior homme?

John Galliano visar Arabian Nights...hmm a sign of some sort perhaps?
Jag packade nästan klart igår inför flytten, så funderar på om jag ska ut o sola? lr kolla film? om jag känner mig själv så blir det nog en myshet vid tvn!

Jackie

No comments: