Tuesday, June 30, 2009

Trött eller?

Jag är så...himla glad över att vi ska ut ur detta huset ikväll! Någon som minns det dära DISGUISTING krypet jag skrev om i början av vår resa:P DEN DÖK UPP IDAG IGEN! och flög, EXAKT som jag visste och sa att den kunde!!! Men jag sa till Jan (aka the janitor alltså) så han plockade bort den, stackarn får stå ut med oss! Sååå nu kan jag inte befinna mig i köket..ever again.

Iaf så har jag o eve softat här mest idag? Tina har härjat omkring o varit arg hahah. Erica har guidat omkring de nya tjejerna.. vi har (som jag sa) varit döda i soffan framför Systrar i jeans 2 (hello kroppen) och Mean Girls! Sen somnade jag fint framför tvn och nu är det eves tur att slumra till. So I'm aaall alone.
For the moment sitter jag på det iskalla golvet och går igenom mina gamla listor på youtube, som jag levde vid hemma i Sverige hos familjen Olsson! Jag älskar tanken av att jag kommer befinna mig vid ett piano inom..typ kort tid :P Såg en musik affär i Dubai Mall och kommer verkligen bryta mig in och plinga lite nästa gång vi är där haha..

Pratar med Joaniie på msn också. Snart åker hon och wifey till USA! Hur sköönt hade inte det varit då.. Inatt pratade jag med Emma också, som sitter i NY o lökar! Will I ever dance again? lol. Så vad är planen nu då? Det snurrar så mkt i mitt huvud så jag vet inte vad.. Men som vi pratat om så är det ju nu det händer grejer och everyone goes through it, tror jag, så nu passar vi på. Cross our fingers for that.
Give me Hollywood.

Det kommer bli mys hos Paula. Det vet vi redan! Tack Paula, och tack latif :) Detta huset har en curse över sig, I've said it before och nu säger jag det igen.. man kan omöjligt vara trött dygnet runt? Kan vara panik blandat med skum mat.. ehm. Någon som vill skicka över en större resväska perhaps? Det klurar vi på senare.. Jag klagar inte på Dubai, it's awesome. Men vissa saker styr mer än andra..och påverkar mer än vad man tror eller räknar med.

Jackie

No comments: