Thursday, October 13, 2011

Asnice, ready to go!

Ok, ni dar hemma I sverige, eller vart folk nu an ar, borde vara riktigt jealous just nuu hihi FOR vadret ar faaan-freakin-taastiskt!! Aker till skolan med shorts o tisha, och brillorna pa facet och musiken I oronen!

Idag ar det last day of schooool for veckan, WOHO! Dock intee sista dagen denna veckan for study time. Det blir extra mkt denna helgen, allt for att inte fa nervous breakdowns som igar (vid tanken av presentationen pa tisdag). Maste ha lidit av vatskebrist igar for idag ar jag happy-go-lucky och finner inga som helst bekymmer I min vardag haha...typ. Lite overdrivet kanske.

Min allergi uppskattar inte solen lika mkt dock tydligen..ar puffig I ansiktet och snorvlar hela tiden. Glomde ta medicinen meen tacka guuh sa hittade jag huvudvarkstabletter I min vaska:) som ar till for situationer som denna - emergancys! Droppar ner dom I bade byxor o vaskor sa om jag nagonsin far panik sa finns dom dar haha. Bra viiisst?

Just det ja!! Vill bara dela med mig av min fantastiska spelningslista som nog ligger bakom detta humoret idag. Asnice heter den. Bara de gladaste latarna och de somrigaste latarna! Meeen eftersom jag ar inne pa mobilen kan jag inte bokstavligttalat dela med mig av den so.. xD

Later!

No comments: