Sunday, October 2, 2011

You gotta BB Good to me.

Aaaahh, jag saknar mina J Brothers, madde sa bra nar dom var hela mitt liv 24/7 everyyy second of the day! Hahaha.. halsosamt, mmhm, minst sagt!

Vill lagga upp lite videos ju, meen den har uberdatorn vill ju tydligen intee det sa none of that! Ni kan ju forestalla er en fabolous Nick J i en live chat sjungandes :) Med sin guitarr hihi.

PLUS ATT JAG UNDRAR...nar hans nya latar kommer ut!? Han sager i alla senaste senaste senaste intervjuer att han fokuserar pa att skriva och gora musik at andra artister just nuu, och SOM NI SAKERT VET sa ska han va med pa Broadway eller nagot sant till vinter?..eller nar det nu ar. MEN i allaaa next most recent framtradanden och live chats sa har han sjungt massa snuttar pa latar som han sager ar "new material" och kommer snart! NAR AR SNART? Nuuuu kanske? Helst eller? Jatack.
Idag har vi haft en mycket mysig dag. Pluggat, sovit pa soffan, pluggat igen, fatt hemmalagad god maaat och sedans myst framfor Horrible Bosses, som va sjukt rolig :D Alskar att gapskratta till filmer, mahaha. Med real friends in the room! Sen skypade jag med Alexi on the big screen coola som vi ar!
 OCH nu ska jag sova , fast egentligen menar jag kolla pa FNL men troor jag somnar nu for detta tog ju en himla bra stund :)
( ..shit va min alder sjonk i detta inlagget hahahha. v Alla ar vana eller?)
Later!