Saturday, October 1, 2011

Team Lautner!

Jag o Cat sag Abduction igar! Tror Cat blev kar, det verkade vara den basta coolaste mest spannande filmen hon kanske nagonsin sett :D Jag haller ju med om att den va very very good saklart! Kul for lilla (otroligt biffiga) Taylor Lautner att fa lite egen uppmarksamhet hihi. Lilly Collins (dotter till Phil Collins for ovrigt!!) ar sa himla vacker! Sa  ga och se den vetja!


 Sedan gick viii hem och pratade glatt. Tur att man bor sa nara hoho. Det va riktigt skont dock faktiskt, trodde vi skulle frysa ihjal men det va tillomed varmt inne pa bion for en gangs skull :S Tillomed nar jag valte ut min drick over alla som satt runt omkring mig. ho ho ho.

Nu ska jag o Cat ner o plugga igeeen. Prov pa onsdag! Sen ar det movie night at 641! You better be theeere!

Later.

No comments: