Monday, October 17, 2011

Piggast i stan!

Ser ni denna pigga tjeeeej? Sitter i bibliotekets lite "coolare" avdelning (allra hogst upp hoho), lite mer avslappnat o inga gubbar o tanter som ropar Scchhhhhh!!!
Anywho, skypar med Alexi och det laggar sonder, mycket trevlig konversation.. ho..hee..huu..hi. v
Ska mota Catten snart, dricka kaffeee vakna till liiiv o ata mat! Sen lektion, sen hem o estudiamos! Imorgon ska jag hit lika tidigt igen, och losa allt infor kvallens angestladdade redovisning...ugh, jag ar typ inte nervos nu dock for jag har allt pa papper! MEN JUST GET IT OVER WITH LIKSOM hihi.
..ya dig?
Annars da? Va lyyycklig jag blir nar jag ser att folk laser bloggen hoho! Skrev jag nagot som lockade? Vare Paradise? Sa ju att den va bra :D
Mer bloggande sen, lite sugen faktiskt! Har lite bilder o grejjer som ska upp, so stay with me peoples!

Later

1 comment:

Pusss said...

Snyggast i stan!