Wednesday, October 12, 2011

..just running from the thruth.


Aaaaaaaaaah jag borde sova nu, meen ar for sjutton inte TROTT!! Har halvsovit mig igenom hela denna langa skoldagen fran 13-22 och nu nar jag val ar hemma sa ar min hjarna helt kocko. Jag vet exakt varfor... DET AR DEN DAR HIMLA REDOVISNINGEN NEXT TUESDAY! USCH. Jag vet inte varfor jag blivit sa fantastiskt nervos helt plotsligt :O For att min groupie ar lika nervos typ, och inte alls datateknisk. Herregud mitt hjarta lider! Kunde inte fokusera pa lektionen, satt o hyperventilerade typ.


Imorgon ska det bli en miljon grader ute....och jag HADE JU tankt att sola fram tills Psychologin vid 16. Meeeen sen kom jag pa att jag ska vara i skolan och plugga till det har HIMLA GRUPPARBETET tidiiigt, och sedan traffa min Psychlarare vid 13-14. SO if you need me I'll be somewhere on campus, HELA DAGEN IGEN.

En grumpy Jacqueline ar verkligen inte becoming! (mitt nya favouttryck som jag har hort overallt de senaste dagarna "becoming" hihi) Sa for allas trevnad (trevlnad:S?) ska jag forsoka arbeta lite extra pa det, meeeeen jag kan verkligen inte hjalpa det! Artklassen idag va ganska avslappnande dock. Vi malade och ritade, vilket jag faktiskt aar bra pa! Sa da slappte allt ett tag, men ah...usch.

Ska forsoka ta allt en dag i taget nu, och imorgon borde jag lugna mig ist for att sura, eftersom ju mer vi jobbar pa redovisningen desto lattare kommer det bli ju. VISST?! Herregud.

Drommer mig bort lite.


 ..och lite till!

 ..och tillsist.
 ..if you know what I mean! GODNATT.

Later.

No comments: