Tuesday, October 11, 2011

B B B.

Idag skanker jag lite cred till Big Blue Bus. Eller iaf dom som alltid kommer fortidigt och stannar nar jag kommer springandes over sista overgangsstallet, sida vid sida med bussen som lika latt kan missa mig och tuta vidare!

Konstig cred kanske meen det ar nog ett once in a lifetime event det har sa passa pa att njut medans jag sager det:p

Pa tal om att tuta vidare, sa korde det precis forbi en bil med en festlighet pa taket! Namligen en surfbrada! Anledning nummer femhundratjugotusen till att skaffa korkort - sa jag kan #1 lara mig surfa #2 kora runt I en cool beach car med massa surfbrador I:D

Vettig idé visst? Man maste ha koll pa sina prioriteringar ya knoow.

Ar pavag till Bundy, ska skriva ut mitt fantastiska Query letter, min idé som jag pitchar till Nylon guys! Snart kommer sjalvaste Anna Wintour ringa och erbjuda mig en tjanst. I can feel it!

Later.

No comments: