Tuesday, October 11, 2011


Jaa det ar dags att arbeta pa uppdateringarna kanner jag! Kan ju inte krava att andra ska uppdatera sina bloggar, och sen aldrig gora det sjalv :D Men ni vet hur det brukar funka, allt eller inget:P Sa det blir nog ett himla langt babbel nar det val kommer upp sen ist!

Meeen just nu stressar..Cat..till skolan, jag ar redan klar hihi. SO ikvall? Nar det ar plugg all night som galler! Ska till 3rd snabbt efter skolan o betala en rakning/kopa en tidning :D sen ar jag all yours!


Titta vad jag hittade nar jag gick igenom LGn haromdagen! Tagstationen, for...manga langa manadersen nu, eller korta kanske :S Tiden har gatt fort, fast det va inte sa langesen! Hahah..im confused. Det var iaf i Januari nar jag skulle till Stockholm och sedan hiiit till USA!



Later!

No comments: