Thursday, October 20, 2011


Nar kommer ny musik fran Miss Cyrus? UNDRAR JAG! OCH eftersom jag vet att hon "pausat" musiken lite for att gora filmer (vi ar ju ganska bra buddies and she tells me everything) SA UNDRAR JAG nar dessa himla filmeer kommer ut egentligen?! Den forsta ar LOL, med Demi Moore, och sen Agent bla bla nagonting :P Och... sen nagn annan visst? Aah, you get the picture.

Kollar pa House of Wax, USCH! Det var Cat som ville se den, och nu sitter jag har ensam i vardagsrummet ehm. Mar lite illa av den men kanner att jag maste kolla klart for att se "det lyckliga slutet"..

Vill aven sovaaa. Imorgon ar sista skolan this week. THANKYOUDUDE, jag ar so over this week alltsa.. Bara att se fram emot att treeevligt som hander nasta vecka och veckan efter deet och veckan efter deet istallet hoho.


Nej, blir ingen tattoo.. not like these :P Men tankte bara lagga upp bilder sakta men sakert, som jag har pa datorn hihi.

Later!

No comments: