Tuesday, October 11, 2011

Joe Jonas - Fastlife


ANTLIGEN! FINALLY!

Nu ar Joe Jonas egnaa skiva utee! WOHO! Har redan en favoritlat, sen har jag 11 till jag kan spela sonder nar jag vill byta fran denna lite.

om datorn kranglar, hogerklicka er in har i en ny fliik vetja! Joe Jonas - Lighthouse
JA, det ar nu jag borde sova och fixa studierna imorgon, meen nu ar jag faktiskt ganska taggad! Har allt planerat, och eftersom jag ska plugga annat imorgon pa morgonen sa hade jag nog inte hunnit om jag gjorde sa anda :D Get it? Ne, bra, hej!
Ok, nu ar jag litee for excited, I KNOW! Alla latarna ar inte 100% awesomeness, men maste anda ge mitt fulla support, SAKLART hihi. Valdigt mycket Timberlake over det hela, och vem alskar inte JT!

Sag ni sista delen av Kims fairytale wedding? Naaaw, snutte! Litar inte helt pa Kim an, men hoppas dom lar kanna varandra helt nu (ehm..) nar dom ar gifta! HEJA HUMPHRIES! Tihi.

Later!

No comments: