Wednesday, October 19, 2011

Play it sweet, make me move like a freak.


Detta extremt nyvakna trollet, ar jag this morning. YES, vaknade och mobilen var avstangd? Klockan var 11.25, mobilen skulle ringa 11.15, sa det var ju ganska ok :) En reeedig natts somn, woho! Valfortjant eller? hoho. Klockan ar redan "mkt" men funderar pa om jag ska ner o trana lite, fast jag blir oftast himla trott efterat haha (typ..nastan somna-pa-lektionen-trott!) fast om jag ater ordentligt efterat borde jag vara aaall good eller? Hmm. Kanske sakrast att bara lasa Psychologin nuu, sen trana ikvall! Done!

Vadret ar bajj, det ska bli varmare i helgen igen, meeen anda! Dags att leta fram strumpebrallorna, och de gosiga trojorna (som inte finns i min garberob).

Det har aven kommit till min kannedom att..... Ne, sant ska man inte skriva pa allman plats! I'm a lady, OK! (he he hmm..) Men det blir spannande iaf! Minst sagt. Alltid kul att hora olika versioner av nagot som "ingen har med att gora" anda verkar alla blandas in tillslut anda. Ganska forstaeligt, om man kastar ur sig saker till hoger o vanster och sedan inte minns vad man sagt, eller till vem.

IALLA FALL.. "Kompis det gar bra nu", som en annan hade sagt :)


Lite insperation for vad jag INTE ska ha pa mig idag, men garna hade velat ha i min garderob :) Forsta bilden hade varit lite laskigt att ha i garderoben, men hon verkar ha allmant koll pa laget! Dags att fixa frippan tanker jag nar jag ser den bilden haha(och sedan kollar pa min egna)..

Later!

No comments: