Thursday, October 27, 2011

It feels so real from the outside looking in.

Det basta ar nar man snytit sig sa mycket sa att nasan ar helt torr. Da ar man nojd liksom... Varfor ar jag pavag att bli sjuk, igen? Nar jag va liten tyckte jag alltid att jag va sjuk, man va liksom aldrig helt frisk. Men nu har jag inte tankt sa pa ett tag. Allergin blev battre bla bla. MEN NU borjar jag tveka igen!

Hela mitt humor dras ner ocksa..sur som e puppa, trott o ful. Meeeen det ar iaf torsdag och helgen ska det firas halloweeeen! Blir tyvarr klader ur egen garderob, med tanke pa ekonomin! Meen jag ar nastan ungefar lika excited for det, skall ni veta!!

Plussssssss!!! att Crazy Stupid Love ar ute pa DVD! VILKET BETYDER att det ar movie night ikvall wohoo!! Och I helgen ska jag fa ikapp Sara o Cat pa Vampire Diaries! Shit va mycket jag glomt fran de forsta sasongerna! Lovesit. Och lovesit even more nar mina kompisar blir besatta ocksa! Mohahaha..

Sitter pa bussen nu med major headache, so talk to you lateeer.

No comments: