Tuesday, October 11, 2011


Javisst, banken var stangd for det ar tydligen Colombus Day idag... ? Men jag fixade det anda, cause i'm skilled like that. Ingen tidning dock, fanns inget i mitt tycke :D Sparar pa slantarna sa kan jag lagga lite mer pa fler next time (A)

Hann knappa av lite kort nar bussen tutade forbi vattnet iaf, som jag tankte att ni kanske ar sugna pa :) Hemma i ruskvadret.. eller om det nu ar soligt o fint fortfarande. Tvek, visst v

Sitter i koket och estudiamos. Fick ett B pa psychologin, 2 poang ifran ett A. (Och det var aven 2 fragor jag suddat ut och andrat i sista sekundeeeen, fran ratt till feeel sag jag, vart.) Men hey. Nu klagar vi inte, med tanke paaa..you know what :D!

Om ungefar 5min borjar sista delen av Kim's fairytale wedding! Naaaaaaaw Humphries, lille stora pluttisen! Han ar 2 cool. 2 COOL FOR KIM! Hahaha.. andas, skoja, typ, whatever. Ni foljer vall Kim & Kourtney take New York, i november?! Shit va nice det ska bli. faktiskt. Ni kanner ju mig :)

Babbel babbel bla bla.

No comments: