Tuesday, October 18, 2011

Che-che-che-check it out!

http://www.cover.dk/cover-man/cover-man-efterårsguide

COOLT visst?! Hihi. En mycket rolig kvall/natt, som jag garna blir pamind om over and over again!


Tranade i nastan 2h ikvall! WOHO, sprang pa Xcountryn i en timme! DEN DU! Biffen. Skont att besoka gymmet igen efter en alldeles for lang paus. Vi ska bli bastisar igen.

Ska som sagt vara uppe med tuppen imorgon (typ) och komma hem lagom till "last call for alcohol"(typ). OCH om jag kanner mig sjalv sa vet jag hur seeg jag blir nar jag tranar som en maniac dagen innan. Meeen det ar ju ganska vart! Visst? Blir lite Redbull o Starbucks pa det :)

Annars da? What up with YOU peoples? Dagens lat? Hmm.. Jag kan ju erkanna att jag nu ar en av dom som lyssnar ihjal mig pa Bruno Mars - It will rain. #1 for att min beeebis tjatat om den sa mycket (han har mkt bra musiksmak skall ni veta!) #2 FOR ATT DEN AR MED I BREAKING DAWN! (Andrar gissningen om att den kommer spelas vid "giving birth" scenen, till att det handlar om Bella o Jake! Vad tror ni?) Soundtracken till dessa filmer ar ju minst lika viktiga som R Patz och K Stew, det vet ju alla. Och dom failar aldrig. Ser ut som en spannande samling till forsta delen av sista boken.


AAAHHH Twilight-mode SOON! PEOPLES ARE YOU READY?! Shit pulsen gar upp bara av att tanka pa det :D MMmmmmhhh!! Ida G du SKULLE varit HAR pa premiaren!

Nuu maste jag duscha, sen sova (lyssna pa musik o spela tetris pa mitt GAMEBOY wuut wuut!)

Later.

1 comment:

Ida C Gustafsson said...

Skönt att du kommit igång med träningen alltsåå, tummen upp!!


I KNOW! Jag borde vart där alltså.. Får satsa på part 2 premiären istället ;).. Ska upp till sthlm på twinight så det är ändå OK!! hihi..
Men indeed att musiken är viktig, lyssnar alltid på första skivan när jag åker bil HAHA :D wierdo