Monday, October 3, 2011

Inte for att vara den som ar den..


 ..meeen kan nastan garantera att denna veckan kommer suga lika mkt som de senaste 2 veckorna, in school! VILKET betyder att vi maste gora nagot at saken..ist for att klaga, visst :D

Har kollat igenom en braaa bit tillbaka pa min blogg precis. Hittade en lank som jag sparat, SYNLIG. Det uppskattades! I'm on my way back nuu, mhmm! Kommer aldrig vara lika fint ordnat som pa min mac dock :'( You know it, I know it! Sen markte jag aven hur ofta jag byter utseende hahaha. Man kan verkligen se varje period och koppla till vad som hande just da och vilken musik man lyssnade pa..o allt sant! Sjukt :)

Inlines vid stranden, sen middag och gapskratt hela kvallen! Kan det bli battre!? Huvudgasten ikvall var ingen mindre en Lottie! WOHO :D Mer sant! Fran o med nu ar det aktiviteter som galler pa sondagar! Melike.


PusshejGodnatt

2 comments:

Ida C Gustafsson said...

Men vad har du för dator nu då? <3 inte mac?

Jackie said...

En Hp :D Jattesot hihi..o fin!