Saturday, September 25, 2010



"Anyone who's ever really lived 
knows that reality is so much crazier 
then anything you could ever make up, anyway.."

Min syster sa precis en mycket bra sak om min kompiskrets. Eller ah, handlar inte om de allra allra närmsta kanske, för så tänker inte dom tror jag, men vissa, några, ibland. OH WELL.

Gossip Girl har vart lite segt de senaste nu tycker jag, förra säsongen var ju sådär..och första avsnittet nu tyckte jag inte om! Förutom att dom var i Paris :D Meeen nu tror jag Chuck får min röst igen, han får stå för underhållningen. Vanessa bara stör mig, Jenny är inte med thankgod, Blair är otroligt egoistisk, Nate är allmänt förvirrad och lättlurad(snygg som attan dock), DAN OCKSÅ, Regina tål jag inte och de vuxna räknas inte..hahahah. Phuh. Har 90210 kvar så är jag all back in the game!

Dags att börja fixa sig kanske? Först Kimb dock. Partylistan är i alla fall igång och jag får väll peppa SJÄLV sålänge, herreguu. Det regnar, men vem bryr sig, det är lördag och lönehelg, och vi är alla lediga (!) Så no excuses TACK.

 Jackie

No comments: