Monday, September 13, 2010


"Våra minnen har vi med oss, varje dag"

Nu nu nu skall jag somna till en klassisk romantisk film, skall ni veta! Flickan med pärlörhängen, haha. Fråga mig inte varför, men kändes som att jag behövde en sån film nu.

Kollade Stockholm Boogie hos Johanna B förut, DEN sitter ju alltid precis där den ska och herregud va längesen det var jag såg den! Då vill man verkligen inget annat än att ha sommarnatt, fest, ledighet och inga bekymmer, när man ser den! Men det hade vi ganska mycket av i sommar ändå va? Rätt nöjd :)

Snott lite blandat från flicksens bloggar and so on. Igår var ju hur kul som helst, men det visste vi ju redan innan eller hur!? PUSH IT TO THE LIMIT så blire alltid hur ball som helst! (och hur mycket snyggt som helst!) Förfest hos Hennypenn och joinat av Eve så var vi en samlad skara!

Single ready to mingle, som en annan hade sagt! (..bara jag verkar det som dock hahah)

Imorgon, vet ni, skall jag sysselsätta mig med något jag är hemskt bra på haha. Nu funderar ni på både det ena och det andra visst? Mmmhm.

Jackie

3 comments:

Ida C Gustafsson said...

vaaad fiina ni är baby <3 och gud så långt&fint hår du ser ut att ha fått.. love it

Jackie said...

Taaack ida g! Håret är resultat från London haha<3 När kommer duuue?

Jackie said...
This comment has been removed by the author.