Wednesday, September 29, 2010


"I like you.. and hopefully 
this is just the beginning."

Det är en fluga som surrar omkring otroligt störande någonstans i vardagsrummet!! Vad är grejen med att inte sitta still på glödlampan om det nu är dit den vill!! Snart får den frysa för då går jag och lägger mig.

Började kolla Killers, och väntar nu på bättre internet så jag kan kolla klart! Älskar de få minuterna jag fått se hittils. Hur kan man inte när Ashton Kutcher redan vandrat omkring halvnaken, mmh. Han är lite (mycket) som Johnny Depp, any time any day liksom. Och han sa världens finaste sak innan det tog stopp.. jag bara dooog, som en liten flicka :) Tänk er det! fast få något fint sagt så till en själv. Då är man lycklig, visst?

Har varit vuxen och bjudit på middag i kväll. Eller mamma betalade lite dåra. Men vi åt oss i alla fall redigt mätta på Meze.. Meza?.. i vasa, och det var gott som attan! KYCKLING och tzatziki, då kan det inte gå fel. Mmh.. Blev inga godisskor dock, dom var sluut och jag kände lite att..när skall jag ha dom egentligen? MEN om jag ser dom någon annanstans så.. hihi.

Imorgon skall jag ta mig till Alingsås, kringelkrångel. Såg precis att jag kan ta en buss från sjövik? Det var skumt, vågar man lita på det? Hahaha.. Jag har blivit lite paranoid över att visa mig ensam i gråbo området efter helgen, inget värt att gå in närmre på dock, ehm, men ah! Lite luva-solglasögon-keps stuket liksom! VEM VET vem man kan springa på ute på vift!? :D

Om vi spolar tillbaka till skorna då. Storstadsskor. Snyggt som attan, men inte riktigt Sverige va? Tommyton på style.com vet iaf hur man spanar snygga skor.. Ilovev.

Jackie

No comments: