Wednesday, September 29, 2010


"If it isn't true, then don't let me stop you.."

Fy va lyxiga vi var i somras! VILKEN SOMMAR! Älskar när man kopplar vissa låtar till vissa händelser, och iår har det verkligen varit så. Störst Bäst och Vackrast kommer ju alltid vara Flo Rida - Club can't handle me, från UDDEVALLA VM, phuh!! Den känslan när vi satt i bilen med rutorna nere, låten på högsta volym, påväg i bilkön ut från området och var SÅ nöjda med kvällen innan! AH! Sen är det såklart We no speak Americano, Alors on dance, California Girls, alla Avicii remixer and so on som vi dansat och sjungit till på Caféet och ute ihop :D Alla har gått Club music det senaste and I love it! Usher, Rihanna, Katy Perry, Robyn, Miley.. och jag längtar tills jag kan koppla dom till denna hösten meed! hihi.

Såå, house party anybody? Med nära vännerna.. perfekt! Håller på att gå i taket nu när jag inte jobbar på hundra år. Då känns det ju bara konstigt att jobba i två dagar och sedan vara "ledig" igen.. Meen om jag får fart på arbetsförmedlingen och praktiken är jag på plats mitt i nordstan snart woho!

(http://rebeccafiona.se/blogg)

Imorgon då? Vägrar sitta hemma hela dagen.. Fy fanken va mycket man missar. Köper en engångs grej på något gym och håller mig där isf. Om jag går runt ensam i stan kommer jag bara shoppa, för pengar jag inte har, eftersom jag sparaaar nu gott folk!

 JAHA! Nu är även Katy Perrys Teenage dream video på VH1 (bästa musik kanalen!) och jag kom på att jag bara sett en preview på den ju, California! Vilken dröm :D Nu bytte dom, GOSH va snygga dom är i Love the way you lie. Hawt.

Jackie

No comments: